Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | WIĘŹ |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 384 s. |
Wymiar: | 205x140 mm |
EAN: | 9788365424969 |
ISBN: | 978-83-6542-496-9 |
Data: | 2021-01-28 |
Opis książki:
Marketing religijny to dziedzina w Polsce mało znana i budzące nieufność. W Kościele wciąż zauważa się pewien dystans wobec korzystania z technik reklamowych, wynikający zapewne z kojarzenia ich ze sprzedażą, działalnością komercyjną, zyskiem, a nawet manipulacją i kłamstwem. Jak jednak zauważa ks. Andrzej Draguła, instrumenty kryjące się pod terminami marketing i reklama same w sobie nie są ani dobre, ani złe. Przekonuje też w swojej książce, że wiara i ekonomia, Kościół i rynek, zbawienie i marka, duszpasterstwo i marketing są sobie bliższe, niż nam się wydaje.
Książka "Kościół na rynku. Eseje pastoralne" - ks. Andrzej Draguła - oprawa twarda - Wydawnictwo WIĘŹ. Książka posiada 384 stron i została wydana w 2021 r. Cena 27.02 zł. Zapraszamy na zakupy!