Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 325 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788322717257 |
ISBN: | 83-227-1725-3 |
Data: | 2001-01-04 |
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Praca ma charakter studium analityczno-syntetycznego. Autor podjął się rekonsturukcji złożonego procesu kształtowania się koncepcji katolickich mediów w latach II Rzeczypospolitej. Tematyka książki skłania do szerszej refleksji tak nad miejscem mediów w życiu Kościoła, jak też nad jego rolą w rozwoju polskiej myśli medioznawczej. Pełna odpowiedź na te pytania nie jest jeszcze możliwa, a każda interpretacja pozostanie dyskusyjna. Autor niniejszej publikacji żywi jednak nadzieję, że stanie się ona punktem wyjścia do dalszych badań w tym zakresie.
Książka "Kościół katolicki w Polsce a prasa, radio i film 1918-1939" - Jerzy Plis - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.