pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2020
Oprawa: twarda
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 180x250 mm
EAN: 9788322793404
ISBN: 978-83-2279-340-4
Data: 2020-05-25
32.44 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.

Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE

Książka "Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy" - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2020 r. Cena 32.44 zł. Zapraszamy na zakupy!