Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 180x250 mm |
EAN: | 9788322793404 |
ISBN: | 978-83-2279-340-4 |
Data: | 2020-05-25 |
Opis książki:
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE
Książka "Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy" - Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2020 r. Cena 32.44 zł. Zapraszamy na zakupy!