Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 234 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822168 |
ISBN: | 978-83-2082-216-8 |
Data: | 2016-12-30 |
Opis książki:
Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga).
Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.
Książka "Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce" - Anna Olejniczyk-Merta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2016 r.