pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Autor książki:

Anna Olejniczyk-Merta

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822168
ISBN: 978-83-2082-216-8
Data: 2016-12-30
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga).

Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.

Książka "Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce" - Anna Olejniczyk-Merta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2016 r.