pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

Autor książki:

Paweł Chlipała

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2022
Oprawa: miękka
Ilość stron: 170 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320825060
ISBN: 978-83-2082-506-0
Data: 2022-08-22
47.61 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
- rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
- dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
- przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Książka "Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?" - Paweł Chlipała - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2022 r. Cena 47.61 zł. Zapraszamy na zakupy!