Tytuł książki:
Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
Autor książki:
Paweł Chlipała
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 170 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320825060 |
ISBN: | 978-83-2082-506-0 |
Data: | 2022-08-22 |
47.61
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 1-3 dni
×
Opis książki:
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
- rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
- dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
- przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.
Książka "Konsumpcja w czasach pandemii. Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?" - Paweł Chlipała - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 170 stron i została wydana w 2022 r. Cena 47.61 zł. Zapraszamy na zakupy!