pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsumpcja

Autor książki:

Alan Aldridge

Dane szczegółowe:
Wydawca: Sic
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 206 s.
Wymiar: 130x200 mm
EAN: 9788360457108
ISBN: 83-60457-10-7
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W Konsumpcji Alan Aldridge analizuje związek pomiędzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami świata pracy. Pokazuje także ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w kulturze promocji - zdominowanej przez globalne marki, przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem oraz product placement.

Książka "Konsumpcja" - Alan Aldridge - oprawa miękka - Wydawnictwo Sic. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2006 r.