Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326400599 |
ISBN: | 978-83-2640-059-9 |
Data: | 2010-05-14 |
Opis książki:
Co jest najważniesze w świecie firm usługowych? Jak można osiągnąć przewagę nad konkurencją? Książka C. Britta Beemera i Roberta L. Shooka, amerykańskich badaczy rynku, daje wiele wartościowych odpowiedzi na te pytania, wynikających z przekonania, że najważniesze jest postawienie konsumenta w centrum uwagi.
Dzięki tej książce dowiesz się między innymi:
- dlaczego sprzedaż usług różni się od sprzedaży produktów,
- jak kultura firmy wpływa na sukces,
- czy ważniejsi są konsumenci, czy akcjonariusze.
Wszystkie analizy zawarte w książce Konsument w centrum uwagi są oparte na doświadczeniu najlepszych na świecie firm usługowych, takich jak Johnson&Johnson, Wal-Mart, RE/MAX, Four Seasons czy Google. Jej lektura pozwoli menedżerom firm świadczących usługi przekonać się, że tylko skoncentrowanie się na potrzebach klienta gwarantuje przetrwanie i osiągnięcie rynkowwego sukcesu.
Książka "Konsument w centrum uwagi" - Britt C. Beemer, Robert L. Shook - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2010 r.