pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne

Autor książki:

Agnieszka Malarewicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 480 s.
Wymiar: 151x211 mm
EAN: 9788376017754
ISBN: 978-83-7601-775-4
Data: 2009-05-04
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.

Książka "Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne" - Agnieszka Malarewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2009 r.