Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 480 s. |
Wymiar: | 151x211 mm |
EAN: | 9788376017754 |
ISBN: | 978-83-7601-775-4 |
Data: | 2009-05-04 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka w obszerny sposób ukazuje relacje między konsumentem a reklamodawcą. Z jednej strony przedstawia charakter prawny reklamy jako instytucji przedumownej, z drugiej zaś prezentuje prawa konsumentów do korzystania z dobrodziejstw przekazu reklamowego i jego instrumentów. Autorka proponuje konstrukcję prawną odpowiedzialności reklamodawców wobec konsumentów, jak również omawia analizowaną problematykę w kontekście prawa USA i wybranych porządków prawnych krajów europejskich.
Książka "Konsument a reklama. Studium cywilnoprawne" - Agnieszka Malarewicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2009 r.