Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów
Marek Sokołowski, Radosław Sierocki
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 314 s. |
Wymiar: | 160x225 mm |
EAN: | 9788377800157 |
ISBN: | 978-83-7780-015-7 |
Data: | 2011-08-09 |
Opis książki:
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach tradycyjnych oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania analizy i teorie dotyczące nowych mediów o tradycyjnej telewizji. Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz
Książka "Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów" - Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2011 r. Cena 34.42 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.