pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów

Autor książki:

Marek Sokołowski, Radosław Sierocki

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788377800157
ISBN: 978-83-7780-015-7
Data: 2011-08-09
34.42 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach tradycyjnych oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania analizy i teorie dotyczące nowych mediów o tradycyjnej telewizji. Z recenzji prof. dr hab. Katarzyny-Ignatowicz

Książka "Konkurencyjny rynek medialny. Telewizja wobec nowych mediów" - Marek Sokołowski, Radosław Sierocki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 314 stron i została wydana w 2011 r. Cena 34.42 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.