pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym

Autor książki:

Małgorzata Bednarczyk

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788323322306
ISBN: 83-233-2230-9
Data: 2007-01-08
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym to książka będąca rezultatem badań przeprowadzonych w latach 2004-2005, wzbogaconych doświadczeniem praktycznym, przeprowadzonych w latach 2004-2005 przez zespół Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracownicy Katedry specjalizują się we wdrażaniu nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwami hotelarskimi, gastronomicznymi i uzdrowiskowymi.
Działalność edukacyjna Katedry obejmuje kształcenie menadżerów dla sektora turystycznego i publicznego, jest zorientowana na kreowanie postaw przedsiębiorczych i programowanie produktów turystycznych w tamach kierunku Zarządzanie w turystyce.
Katedra Zarządzania w Turystyce wraz z Polską Akademią Olimpijską od kilku lat prowadzi studia podyplomowe – Zarządzanie organizacjami sportowymi.
Zapraszam studentów, naukowców i praktyków: przedsiębiorców i menadżerów sportu do lektury najnowszej publikacji Zespołu.

Prof. zw. dr hab. Małgorzata Bednarczyk, Kierownik katedry Zarządzania w Turystyce

Książka "Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym" - Małgorzata Bednarczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.