Tytuł książki:
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym
Autor książki:
Małgorzata Bednarczyk
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788323322306 |
ISBN: | 83-233-2230-9 |
Data: | 2007-01-08 |
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym to książka będąca rezultatem badań przeprowadzonych w latach 2004-2005, wzbogaconych doświadczeniem praktycznym, przeprowadzonych w latach 2004-2005 przez zespół Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracownicy Katedry specjalizują się we wdrażaniu nowoczesnych metod zarządzania przedsiębiorstwami hotelarskimi, gastronomicznymi i uzdrowiskowymi.Działalność edukacyjna Katedry obejmuje kształcenie menadżerów dla sektora turystycznego i publicznego, jest zorientowana na kreowanie postaw przedsiębiorczych i programowanie produktów turystycznych w tamach kierunku Zarządzanie w turystyce.
Katedra Zarządzania w Turystyce wraz z Polską Akademią Olimpijską od kilku lat prowadzi studia podyplomowe – Zarządzanie organizacjami sportowymi.
Zapraszam studentów, naukowców i praktyków: przedsiębiorców i menadżerów sportu do lektury najnowszej publikacji Zespołu.
Prof. zw. dr hab. Małgorzata Bednarczyk, Kierownik katedry Zarządzania w Turystyce
Książka "Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw na polskim rynku turystycznym" - Małgorzata Bednarczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.