Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Atut |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 146 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788374324427 |
ISBN: | 978-83-7432-442-7 |
Data: | 2009-03-27 |
Cena wydawcy: 28.73 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka prezentuje wyniki pierwszych badań na temat konceptów komunikacyjnych funkcjonujących w dwóch językach (w polskim i niemieckim). Autor podejmuje próbę rozgraniczenia trzech wielkości słów (w ich rozumieniu leksykalnym), następnie konstruktów oraz właśnie konceptów komunikacyjnych. Wyróżnia w rezultacie badania cztery podstawowe klasy takich konceptów, które zostają następnie skorelowane zarówno z programami komunikacji, jak i z modalnościami komunikacji oraz ich modusami.
Książka "Koncepty komunikacji" - Michael Fleischer - oprawa miękka - Wydawnictwo Atut. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2008 r.