Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 332 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326405044 |
ISBN: | 978-83-2640-504-4 |
Data: | 2010-10-01 |
Opis książki:
Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została podzielona na działy, w których pogrupowano zagadnienia dotyczące polityki, kultury i techniki. Autor prezentuje aktualne poglądy i sądy naukowe. Podejmuje próbę zmierzenia się z tym co ważne i aktualne, oddzielenia od tego co minione. Nauka odkrywa sensy historii i je tłumaczy. W książce Autor analizuje sens pojawienia się i rozwoju mediów masowych w cywilizacji. Podręcznik adresowany jest do pracowników naukowych oraz studentów wydziałów politologicznych, historii oraz filologii polskiej.
Książka "Komunikowanie społeczne i media" - Mateusz Nieć - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2010 r.