pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie społeczne i media

Autor książki:

Mateusz Nieć

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326405044
ISBN: 978-83-2640-504-4
Data: 2010-10-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została podzielona na działy, w których pogrupowano zagadnienia dotyczące polityki, kultury i techniki. Autor prezentuje aktualne poglądy i sądy naukowe. Podejmuje próbę zmierzenia się z tym co ważne i aktualne, oddzielenia od tego co minione. Nauka odkrywa sensy historii i je tłumaczy. W książce Autor analizuje sens pojawienia się i rozwoju mediów masowych w cywilizacji. Podręcznik adresowany jest do pracowników naukowych oraz studentów wydziałów politologicznych, historii oraz filologii polskiej.

Książka "Komunikowanie społeczne i media" - Mateusz Nieć - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2010 r.