Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 130 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322729694 |
ISBN: | 978-83-227-2969-4 |
Data: | 2009-06-23 |
Opis książki:
Oddajemy do rąk czytelnika ksiażkę będącą efektem prac badawczych wielu autorów reprezentujących różne dyscypliny nauk humanistycznych. Naukowy charakter badań ujęty został w przejrzystą, czytelną i interesującą formę obejmującą szeroki wachlarz zagadnień z zakresu komunikowania się w różnych sytuacjach społecznych. W trzech głównych częściach omawiane są zagadnienia dotyczące tego, w jaki sposób komunikowanie się wpływa na nasze wyobrażenia o innych i ich ocenianie, jak komunikujemy się w sytuacji i warunkach pracy oraz ogólne zagadnienia dotyczące komunikowania się w szeroko pojmowanym życiu społecznym.
Książka "Komunikowanie się w sytuacjach społecznych" - Katarzyna Markiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 130 stron i została wydana w 2009 r.