pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych - język, semiotyka, edukacja

Autor książki:

Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 336 s.
Wymiar: 140x205 mm
EAN: 9788376440002
ISBN: 978-83-7644-000-2
Data: 2009-03-04
pozycja niedostępna

Opis książki:

Zbiór artykułów referujących wyniki wieloaspektowych, ponaddyscyplinarnych badań nad mediami elektronicznym. Przedmiotem badań są telewizja i Sieć, które we dzisiejszym świecie istnieją obok siebie i w sobie, przenikają się, wpływają na siebie, modyfikują się, konkurują, wypierają.
Opracowanie zainteresuje nie tylko specjalistów komunikacji, ale również czytelnika ciekawego medialnych zjawisk, które rozgrywają się na naszych oczach. Zaletą książki jest też zgromadzenie badaczy reprezentujących różne dziedziny nauki, różne podejścia teoretyczne, różne metodologie, których łączy zainteresowanie mediami. Wspólny temat, wspólny obiekt i różne dyskursy, różne języki opisu, różne interpretacje. Badania nad mediami z różnych perspektyw naukowych są prowadzone równolegle, OBOK siebie. Ta równoległość badań i refleksji, także ich komplementarność dają możliwość wielostronnego, różnie profilowanego spojrzenia na media.

Książka "Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych - język, semiotyka, edukacja" - Mirosław Filiciak, Grzegorz Ptaszek (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2009 r.