Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach
Magdalena Pataj, Elżbieta Pawlak-Hejno
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 400 s. |
EAN: | 9788322794425 |
ISBN: | 978-83-2279-442-5 |
Data: | 2021-03-09 |
Opis książki:
Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultury, a także za pomocą środków masowego przekazu (takich jak prasa, radio czy internet). Lektura zgromadzonych w książce artykułów stwarza okazję do zweryfikowania wielu stereotypowych sądów na temat polityki historycznej i historii politycznej, poznania mechanizmów działania komunikacji społecznej i ideologicznego uwarunkowania rozmaitych przekazów kulturowych. [...] Książka Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach jest pracą prezentującą wysoki poziom merytoryczny i oryginalne ujęcie zagadnień związanych bezpośrednio lub pośrednio z obecnością polityki w różnorodnych tekstach kultury i środkach masowego przekazu. Jej analityczna wielokierunkowość, bogactwo materiałowe, celność interpretacji, w połączeniu z erudycją autorów i ich rzetelną wiedzą, wspartą przez dobrze zastosowane nowoczesne metodologie badawcze powodują, że czytelnik otrzymuje pracę niezwykle war-tościową, a przede wszystkim zajmującą w lekturze.
Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Legutko
Książka "Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach" - Magdalena Pataj, Elżbieta Pawlak-Hejno (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2021 r. Cena 48.08 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.