Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788326414909 |
ISBN: | 978-83-2641-490-9 |
Data: | 2011-08-16 |
Opis książki:
Książka stanowi syntezę dziejów komunikowania politycznego. Autor analizuje pojawienie się wszystkich najważniejszych idei związanych z komunikowaniem politycznym. Przedstawia genezę publicystyki i reklamy politycznej, kampanii politycznej i wyborczej, pojawienie się sfery publicznej. W publikacji zaprezentowane zostały ideał polityka, mówcy i kaznodziei, jak też koncepcja propagandy religijnej i politycznej. W kręgu analizowanych tematów znalazła się także geneza prasy drukowanej, ulotki i listu. Publikacja adresowana jest do pracowników naukowych oraz studentów wydziałów politologicznych, komunikowania, filozofii, historii oraz filologii polskiej i klasycznej.
Książka "Komunikowanie polityczne w społeczeństwach przedmasowych" - Mateusz Nieć - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2011 r.