Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2
Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 240x168 mm |
EAN: | 9788322633663 |
ISBN: | 978-83-2263-366-3 |
Data: | 2023-08-21 |
Opis książki:
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywności mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kładą nacisk na empirię, ilustrując w wielowymiarowej analizie złożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpływa na proces kształtowania się lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka łączy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwłaszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.
Książka "Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie społeczeństwa medialnego. Tom 2" - Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2018 r. Cena 20.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.