Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 354 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788322730546 |
ISBN: | 978-83-2273-054-6 |
Data: | 2010-04-26 |
Opis książki:
Książka Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym jest zbiorem artykułów ukazujących kilka ważnych aspektów rozwoju tych dwóch istotnych dziedzin życia ówczesnej Polski. W części pierwszej autorzy prezentują rozwój prasy na obszarze II Rzeczypospolitej zarówno polskojęzycznej jak i wydawanej w językach mniejszości narodowych czy do nich skierowanej. Część druga książki jest poświęcona polskiemu radiu i filmowi w okresie dwudziestolecia międzywojennego. W części trzeciej przedstawiono dwa rodzaje wizualnej komunikacji istniejące w okresie międzywojnia - plakat i fotografie. Część czwarta zawiera artykuły poświęcone komunikowaniu się i podróżom przedstawicieli ziemiaństwa i inteligencji. Część piąta książki poświęcona jest wybranym instrumentom komunikowania i komunikacji w okresie dwudziestolecia międzywojennego.
Książka "Komunikowanie i komunikacja w dwudziestoleciu międzywojennym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2010 r. Cena 10.82 zł. Zapraszamy na zakupy!