Komunikacje w rozmowie 3. Manifest
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 144 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788365148254 |
ISBN: | 978-83-6514-825-4 |
Data: | 2015-08-19 |
Opis książki:
Seria "Projektowanie komunikacji" jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom pokonferencyjny Communication design, tom z wystąpieniami z cyklu "Komunikacje w rozmowie", prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Do powstania trzeciej i ostatniej (póki co) książki Komunikacje w rozmowie przyczynili się studenci, którzy zostali zaproszeni do napisania manifestu pokolenia. Nierzadko są to bardzo osobiste teksty, a głębsza refleksja nad nimi każde podać w wątpliwość zmienną naturę pokoleń.
Książka "Komunikacje w rozmowie 3. Manifest" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2015 r.