Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 138 s. |
Wymiar: | 140x204 mm |
EAN: | 9788372777997 |
ISBN: | 978-83-7277-799-7 |
ISSN: | 9788372777997 |
Data: | 2015-06-23 |
Opis książki:
Niniejsza książka jest bezpośrednią odpowiedzią na liczne pytania zadawane autorkom w kwestii komunikowania się z mediami. Dostosowana do potrzeb osób mających jeszcze niewielkie doświadczenie w kontaktach ze środkami masowego przekazu ma pomóc im w porozumiewaniu się z pracownikami prasy,radia,telewizji.Publikacja zawiera praktyczne rady, w jaki sposób zaplanować, a następnie podtrzymać przyjazne kontakty z mediami. Znajdują się w niej zarówno informacje o rodzajach mediów, jak i podstawowych formach dziennikarskich (np. informacja, notatka, wywiad, rozmowa, udział w audycjach i programach publicystycznych, relacje z uroczystości, imprez itp.). Autorki poświęciły dużo uwagi zachowaniu przed kamerą i mikrofonem, co z pewnością przyda się tym, którzy z racji wykonywanego zawodu lub pełnionej funkcji społecznej powinni utrzymywać stały kontakt ze środkami przekazu.
Książka "Komunikacja wizerunkowa w mediach" - Jolanta Ciamciara, Bożena Uścińska - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 138 stron i została wydana w 2015 r. Cena 38.10 zł. Zapraszamy na zakupy!