Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy
Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 302 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381022071 |
ISBN: | 978-83-8102-207-1 |
Data: | 2019-09-08 |
Opis książki:
W epoce, w której media społecznościowe wypierają tradycyjne kanały komunikacji i w której obraz zaczyna odgrywać dominującą rolę, umiejętność skutecznego komunikowania się jest ważna jak nigdy. Jest ona kluczowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności, od najwyższego do najniższego poziomu, niezbędnym, aby dostać się na szczyty i przekazać innym swoje myśli.
Sztuka komunikacji nie jest nauką ścisłą, jako że nie ma ona jakichś regulujących ją zasad, a jeśli są, to ciągle się zmieniają i z tego powodu trudno je ująć np. w podręcznik. Można jednakże próbować poznać je - także z perspektywy kobiet - poprzez obserwację wydarzeń, analizę dawnych i obecnych modeli komunikacji oraz badanie zjawisk związanych z zachowaniami społecznymi.
Dzięki różnorodnym doświadczeniom autorów i wykorzystaniu wypowiedzi autorytetów, ta prowokacyjna książka przedstawia najnowsze metody doskonalenia komunikacji interpersonalnej, wzbogacając to wszystko wywiadami, cytatami i elementami tematów kontrowersyjnych, takich jak seks i władza. Ukoronowaniem tego bogatego materiału są rysunki Piergiorgia Mulasa.
Książka "Komunikacja w polityce i w biznesie. Sztuka przekonywania w epoce postprawdy" - Maria Elena Capitanio, Andrea Di Cicco - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 302 stron i została wydana w 2019 r. Cena 52.88 zł. Zapraszamy na zakupy!