Tytuł książki:
Komunikacja - Media - Kultura - w erze nowych wyzwań

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | SBP |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 136 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788365741530 |
ISBN: | 978-83-6574-153-0 |
Data: | 2025-02-24 |
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Żyjemy w bardzo ciekawych czasach, w dobie dynamicznej transformacji komunikacji społecznej, mediów 2.0, których użytkownik może stać się prosumentem (równocześnie konsumentem i producentem) informacji politycznych, ekonomicznych, kulturalnych, rozpowszechnianych w skali lokalnej, regionalnej, krajowej i międzynarodowej. Ten fenomen wymaga rzetelnych studiów, także po to, aby tworzyć narzędzia do porządkowania i krytycznej oceny informacji. Zbiór artykułów zawarty w niniejszym tomie, w mojej opinii, przekonująco tego dowodzi.
z Wprowadzenia
Książka "Komunikacja - Media - Kultura - w erze nowych wyzwań" - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2020 r.