Komunikacja marketingowa w turystyce
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Naukowe ŚLĄSK |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 192 s. |
Wymiar: | 160x235 mm |
EAN: | 9788371645211 |
ISBN: | 978-83-7164-521-1 |
Data: | 2008-03-12 |
Opis książki:
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej.
Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Książka "Komunikacja marketingowa w turystyce" - Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK. Cena 29.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.