Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Narodowe Centrum Kultury |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788361587941 |
ISBN: | 978-83-6158-794-1 |
Data: | 2013-06-07 |
Cena wydawcy: 36.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książkę Rafała Janowicza ?Komunikacja marketingowa w architekturze? przeczytają z pewnością specjaliści (urbaniści, architekci, teoretycy i praktycy komunikacji marketingowej). Przeczytają ją jednak także z uwagą miejscy aktywiści, którzy walczą z ?zaśmieceniem? licznymi reklamami codziennie przemierzanej przez nas przestrzeni, a także ci z mieszkańców miast, którzy ich w tej walce wspierają. Reklam i innych komunikatów marketingowych jest dziś tak wiele, że stały się one elementem przekształcającym architekturę (zarówno jej tworzenie, jak i percepcję). Znajdziemy w książce przykłady rozwiązań zdecydowanie złych, tworzących ?efekt choinki?, ale i dobrych, starannie przemyślanych. Rafała Janowicza interesuje jednak nie tylko stan faktyczny, ale i jego poprawa. Od wizualnej komunikacji marketingowej w miastach raczej w najbliższym czasie nie uciekniemy, konieczna jest więc zmiana podejścia do niej architektów. Janowicz przekonuje, że tylko czynny udział architektów w jej tworzeniu przy jednoczesnej zmianie obowiązujących dzisiaj regulacji prawnych pozwoli na poprawę jakości przestrzeni, na której ?zaśmiecenie? słusznie narzekamy. Przeprowadzona przez Autora argumentacja jest starannie uporządkowana i przejrzysta, a fakt, iż analizom towarzyszy bogata dokumentacja fotograficzna dodatkowo wzmacnia atrakcyjność książki.Prof. dr bab. Anna Zeidler-Janiszewska - przewodnicząca Komisji Konkursowej
Książka "Komunikacja marketingowa w architekturze" - Rafał Janowicz - oprawa twarda - Wydawnictwo Narodowe Centrum Kultury. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2013 r.