pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty

Autor książki:

Teresa Taranko

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gab
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788363391508
ISBN: 978-83-6339-150-8
Data: 2018-03-27
57.66 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

Szczegółowo przedstawia m.in.:
- istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
- zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
- specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dó oferowanych na rynku,
- uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
- czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
- modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
- rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

"Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem".

Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Książka "Komunikacja marketingowa. Istota, uwarunkowania, efekty" - Teresa Taranko - oprawa miękka - Wydawnictwo Gab. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2018 r. Cena 57.66 zł. Zapraszamy na zakupy!