Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788376015156 |
ISBN: | 978-83-7601-515-6 |
Data: | 2009-05-06 |
Opis książki:
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.
Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Książka "Komunikacja interpersonalna. Przewodnik" - Joann Baney - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2009 r.