Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania
Agnieszka Springer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380855878 |
ISBN: | 978-83-8085-587-8 |
Data: | 2018-01-29 |
Opis książki:
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.
Książka "Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania" - Agnieszka Springer - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2018 r.