pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania

Autor książki:

Agnieszka Springer

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380855878
ISBN: 978-83-8085-587-8
Data: 2018-01-29
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach stanowi coraz częstszą praktykę zarówno w przedsiębiorstwach jak i organizacjach publicznych. Główne założenie koncepcji zakłada podejmowanie przez organizację działań zmierzających do minimalizowania luki pomiędzy kompetencjami oczekiwanymi na danym stanowisku pracy a kompetencjami posiadanymi przez pracownika. Działania te związane są zarówno z rekrutacją, oceną jak i rozwojem pracowników. W praktyce brak jednak jednoznacznych badań wskazujących na rolę dopasowania kompetencyjnego pracownika w osiąganiu pozytywnych rezultatów zarówno dla pracodawcy jak i pracownika. W związku z powyższym praca ma na celu ukazanie roli jaką powyższy aspekt dopasowania odgrywa w procesie kształtowania się satysfakcji pracowniczej.

Książka "Kompetencje i satysfakcja. Identyfikacja, ocena i znaczenie dopasowania" - Agnieszka Springer - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2018 r.