Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 500 s. |
EAN: | 9788320826029 |
ISBN: | 978-83-2082-602-9 |
Data: | 2024-08-08 |
Opis książki:
Książka - pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym - ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł - kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich wykorzystywania w działalności marketingowej, zajmowania się nimi z perspektywy edukacji targowej i w ramach badań naukowych.
Strony książki wypełniają opisy pojęć i przykłady odnoszące się do szeroko rozumianego wystawiennictwa. Są to zarówno hasła tradycyjnie kojarzone z targami, jak i takie, które nawiązują do aktualnych warunków funkcjonowania wydarzeń wystawienniczych, w tym m.in. wpływu, jaki wywarł na nie rozwój cyberprzestrzeni. Na opracowanie składają się także wyjaśnienia nowych pojęć, które nie pojawiły się jeszcze w polskiej literaturze poświęconej targom. Przedstawiono terminy odwołujące się do historii targów i wystaw, te dotyczące uwarunkowań prawno-etycznych aktywności wystawienniczej, jak również zjawisk będących obecnie najważniejszymi wyzwaniami przemysłu targowego. Czytelnicy odnajdą tu także hasła związane z konstrukcjami i budową stoisk oraz zapoznają się z charakterystyką najważniejszych trendów w wystawiennictwie. W zwięzłej formie opisano wiodących operatorów targowych w Polsce oraz liczne organizacje branżowe integrujące sektor wystawiennictwa na różnych szczeblach. Oprócz odniesień do targów uwzględniono terminy dotyczące wystaw gospodarczych i wystaw światowych.
Treść książki to efekt pasji autora. Ponad dwie dekady wypełniły mu dziesiątki wyjazdów na targi w Polsce i poza granicą, setki rozmów z wystawcami i organizatorami imprez, tysiące obejrzanych prezentacji targowych. Zamierzeniem autora było przybliżenie tematyki targów wszystkim osobom, które chcą poszerzyć wiedzę z zakresu wystawiennictwa. Mogą to być zarówno akademicy, jak i uczniowie oraz studenci. Książka zyska również uznanie w oczach praktyków, gdyż pozwoli im usystematyzować wiedzę i znaleźć inspirację.
Książka "Kompendium wiedzy o targach i wystawach" - Marcin Gębarowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 500 stron i została wydana w 2024 r. Cena 77.91 zł. Zapraszamy na zakupy!