Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 158x235 mm |
EAN: | 9788324628391 |
ISBN: | 978-83-246-2839-1 |
Data: | 2010-11-17 |
Opis książki:
- Czy mózg ma płeć?
- Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
- Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
- Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
- Jak zmysły wzmacniają przekaz?
- Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
- Co motywuje ludzi?
- Jak przebiega proces coachingu?
Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji - myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czegoś innych: także Ty stosujesz techniki manipulacji, choć może jeszcze nie jesteś tego świadomy!
Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie... przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!
- Narzędzie zwane mózgiem
- Filtry na świat
- Metafory, kotwice emocjonalne, submodalności i ich koledzy z NLP
- Hipnotyczne wzorce językowe
- Marketing perswazyjny i neuromarketing
- Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym
Książka "Kompendium technik perswazyjnych" - Aleksander Binsztok (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2010 r.