pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kody i strategie w komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 244 s.
Wymiar: 230x163 mm
EAN: 9788322936047
ISBN: 978-83-2293-604-7
Data: 2018-07-06
32.10 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? - to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma "Dziennikarstwo i Media" zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.

Książka "Kody i strategie w komunikacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2018 r. Cena 32.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.