Kody i strategie w komunikacji
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 244 s. |
Wymiar: | 230x163 mm |
EAN: | 9788322936047 |
ISBN: | 978-83-2293-604-7 |
Data: | 2018-07-06 |
Opis książki:
Kto, co, do kogo, w jakim celu, z jakim skutkiem? - to odwieczne pytania badaczy mediów i komunikacji społecznej. Najnowszy numer czasopisma "Dziennikarstwo i Media" zaprasza w podróż do Izraela, by poznać tamtejszy system medialny, do klasztoru, by na własne oczy zobaczyć zakonnicę korzystającą ze Snapchata, czy do galerii obrazów, by zrozumieć ich wizualną wartość. Wśród kodów i strategii komunikacji znajdziemy teksty o discopolowych piosenkach i teksty o publikacjach przy wegańskim stole, dowiemy się też, co łączy lub dzieli dziennikarza i blogera oraz czym jest femvertising i dlaczego jest skuteczny.
Książka "Kody i strategie w komunikacji" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 244 stron i została wydana w 2018 r. Cena 32.10 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.