Tytuł książki:
Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności
Autor książki:
Marta Majorek
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | UNIVERSITAS |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788324226337 |
ISBN: | 978-83-2422-633-7 |
Data: | 2015-03-03 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Rola Internetu w życiu społecznym poddawana jest analizie z różnych perspektyw. Z jednej strony badacze podkreślają znaczenie interakcji online i fakt uwolnienia jednostki przez nowe technologie komunikacyjne od ograniczeń fizycznych i czasowych w ich nawiązywaniu oraz możliwość kreowania w ten sposób różnego rodzaju społeczności. Krytyczny ogląd tego typu tendencji prowadzi jednak do konstatacji, iż często relacje te przyjmują powierzchowny, nie pozbawiony sztuczności charakter.
Książka "Kod YouTube. Od kultury partycypacji do kultury kreatywności" - Marta Majorek - oprawa miękka - Wydawnictwo UNIVERSITAS. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2015 r.