Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 212 s. |
Wymiar: | 168x240 mm |
EAN: | 9788375267310 |
ISBN: | 978-83-7526-731-0 |
Data: | 2010-06-14 |
Opis książki:
Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że łączenie się różnych grup klientów w tak zwane społeczności katalizatora w skali światowej staje się coraz łatwiejsze. Zdaniem autorów ksiązki, rynki dwustronne, czyli katalizatory, zmieniają dojrzałe już branże, osiągając kluczowe znaczenie w gospodarce. Zasady funkcjonowania katalizatorów wydają się proste, jednak praktyczne zastosowanie kodu katalizatora stanowi proces złożony, zwłaszcza w nowych warunkach, w których zarówno szanse na zyski, jak i zagrożenia są ogromne. W przeprowadzonych przez autorów badaniach kilkudziesięciu katalizatorów poszukiwano tych cech i działań, dzięki którym odniosły one sukces.
Szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak:
- budowanie strategii katalizatora,
- określenie społeczności katalizatora,
- przygotowanie oferty cenowej,
- projektowanie katalizatora zapewniającego sukces,
- osiąganie odpowiedniej rentowności i konkurencyjności,
- złamanie kodu katalizatora.
Książka "Kod katalizatora" - David S. Evans, Richard Schmalensee - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2010 r.