pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kobiety i ich wpływ na biznes

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 328 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788326402999
ISBN: 978-83-2640-299-9
Data: 2010-03-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autorki wszechstronnie analizują społeczno-kulturową tożsamość płci w aspekcie biznesowym. Twierdzą, że w świetle obecnej sytuacji na rynku pracy warunkiem sukcesu współczesnego przedsiębiorstwa jest wykorzystanie potencjału kobiet jako konsumentek i zarządzających oraz zainwestowanie środków w rozwój ich talentu. Przedstawiają argumenty za dokonaniem zmiany w świecie korporacyjnym i proponują rozwiązania dla przedsiębiorstw rozumiejących czynniki motywujące kobiety na światowych rynkach i w miejscach pracy.
Książka zawiera odpowiedzi na następujące pytania: Dlaczego przedsiębiorstwa dostosowujące się do potrzeb kobiet staną się pracodawcami z wyboru i skutecznymi graczami na współczesnym rynku? Jak przedsiębiorstwa mogą się rozwijać poprzez wykorzystanie mocnych stron zarówno mężczyzn, jak i kobiet? Dlaczego wiele obecnych podejść do społeczno-kulturowej tożsamości płci się nie sprawdziło? Jak zagadnienia związane z biznesowym aspektem płci są rozumiane na całym świecie? Autorki podają wiele przykładów i prezentują ciekawe wyniki badań, zachęcając liderów korporacyjnych, aby odważnie inwestowali w potencjał kobiet i dzięki temu odnosili sukcesy.

Książka "Kobiety i ich wpływ na biznes" - Avivah Wittenberg-Cox, Alison Maitland - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2010 r.