Tytuł książki:
Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 1994 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 220x185 mm |
EAN: | 9788372779564 |
ISBN: | 978-83-7277-956-4 |
Data: | 2020-09-16 |
75.05
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystepnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunkacji i uzywanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd.).
Książka "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 356 stron i została wydana w 1994 r. Cena 75.05 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.