Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Astrum |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 356 s. |
Wymiar: | 190x230 mm |
EAN: | 9788372491442 |
ISBN: | 83-7249-144-5 |
Data: | 2009-05-26 |
75.05
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
Książka ta jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną.
Książka "Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" - Tim Sullivan - oprawa miękka - Wydawnictwo Astrum. Książka posiada 356 stron i została wydana w 2005 r. Cena 75.05 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.