Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 334 s. |
Wymiar: | 140x205 mm |
EAN: | 9788301157180 |
ISBN: | 978-83-0115-718-0 |
Data: | 2009-09-17 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Książka "Klucz do biznesu międzynarodowego" - Jonathan Sutherland, Diane Canwell - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 334 stron i została wydana w 2009 r.