Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
Susan M. Weinschenk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 168x237 mm |
EAN: | 9788324627462 |
ISBN: | 978-83-246-2746-2 |
Data: | 2010-11-17 |
Opis książki:
Siła skutecznego kliknięcia- Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
- Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
- Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Steve Krug, autor Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
- Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
- Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
- Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
- Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
- Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
- Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
- Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro
Książka "Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW" - Susan M. Weinschenk - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2010 r.