Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej
Aleksander Binsztok
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 376 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788324665181 |
ISBN: | 978-83-246-6518-1 |
Data: | 2013-03-06 |
Opis książki:
Słowa, które mają MOCCzy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie : zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne Sympatyczny może poczekać, prawda Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka . W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.
Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dó oraz menedżerowie międzynarodowych korporacji.
Książka "Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej" - Aleksander Binsztok - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 376 stron i została wydana w 2013 r.