Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Zwierzyniec 2 4 6
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Edgard |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Wymiar: | 160x190 mm |
EAN: | 9788377888780 |
ISBN: | 978-83-7788-878-0 |
Data: | 2017-03-29 |
Opis książki:
Memory na 3 sposoby Zwierzyniec to druga odsłona wyjątkowej gry dla całej rodziny Trzy różne warianty rozgrywki i interesująca szata graficzna nie pozwolą dzieciom się nudzić bez względu na wiek.W zależności od wybranego wariantu gra trenuje pamięć spostrzegawczość czy refleks a także ćwiczy motorykę małą.
Pamięć - wariant dla maluchów już od 2. roku życia bliski klasycznemu memory.
Spostrzegawczość - przewidziany dla dzieci od 4. roku życia. W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par lecz także wskazanie trzech różnic między obrazkami.
Refleks - najtrudniejszy z wariantów sprawdzi się u dzieci w wieku od 6 lat. Po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają różnic zgodnie z zasadą kto pierwszy ten lepszy
Karty zostały wykonane z grubej tektury dzięki czemu wytrzymają wiele emocjonujących rozgrywek Dzieci na pewno polubią zabawne sympatyczne zwierzęta narysowane przez Magdalenę Popovics a gra będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu.
Książka "Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Zwierzyniec 2 4 6 " - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Edgard. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2017 r.