pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788381422819
ISBN: 978-83-8142-281-9
Data: 2019-01-31
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Książka "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta" - Małgorzata Karpińska-Krakowiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2018 r.