Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta
Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 176 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788381422819 |
ISBN: | 978-83-8142-281-9 |
Data: | 2019-01-31 |
Opis książki:
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.
Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Książka "Kapitał marki w mediach społecznościowych. Perspektywa konsumenta" - Małgorzata Karpińska-Krakowiak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2018 r.