pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Autor książki:

Wiesława Caputa

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022347
ISBN: 978-83-8102-234-7
Data: 2020-05-15
57.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
- nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany;
- nowej relacji, która może być nawiązywana z "tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci;
- nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy.

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji.

Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.

Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Książka "Kapitał klienta w środowisku wirtualnym" - Wiesława Caputa - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 250 stron i została wydana w 2020 r. Cena 57.40 zł. Zapraszamy na zakupy!