Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Wydawnicza Branta |
Rok wyd.: | 2006 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 320 s. |
Wymiar: | 150x200 mm |
EAN: | 9788360186381 |
ISBN: | 83-60186-38-3 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Specjaliści od marketingu dowodzą, że "sprzedawanie" polityków niewiele różni się, od reklamowania proszku, mydła, margaryny, czy innych produktów szybko zbywalnych. Z tą tylko różnicą, że margaryna nie zeskoczy z półki, i nie palnie jakiegoś głupstwa w najmniej sprzyjającym momencie. Na wyborczy sukces, nie tylko w Polsce, nie ma gotowej recepty, bo wyborcy są jeszcze mniej przewidywalni niż konsumenci. Widać to po kolejnych wyborach. Dlatego też działania związane z uzyskaniem poparcia w wyborach, w coraz większym stopniu, są obszarem popisów specjalistów od marketingu politycznego, kreowania wizerunku, socjologów, psychologów, krawców, kosmetyczek itp., którzy tak naprawdę tworzą sztaby wyborcze, kształtują programy, podpowiadają politykom: co, kiedy i jak mają powiedzieć, ubierają ich, czeszą. Książka ta nie jest receptą na sukces, bo takiej nikt nigdy nie poda. Ma służyć politykom i ich sztabom wyborczym pomocą w przygotowywaniu kampanii i jej prowadzeniu. Zawiera teorię i trochę porad praktycznych, które mogą się przydać. Mo
Książka "Kandydat. Jak wygrać wybory?" - Wojciech K. Szalkiewicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Branta. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2006 r.