pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020

Autor książki:

Magdalena Pataj

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 382 s.
EAN: 9788322795354
ISBN: 978-83-2279-535-4
Data: 2022-01-25
35.62 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie - źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.

Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Książka "Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020" - Magdalena Pataj - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 382 stron i została wydana w 2021 r. Cena 35.62 zł. Zapraszamy na zakupy!