Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 172 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788326482717 |
ISBN: | 978-83-2648-271-7 |
Data: | 2015-07-14 |
Opis książki:
Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.
Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Książka "Kampanie społeczne jako forma socjotechniki" - Piotr Pawełczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 172 stron i została wydana w 2015 r.