Kampania wyborcza. Strategia sukcesu. Przewodnik dla kandydatów i sztabów wyborczych
Sergiusz Trzeciak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Zysk i S-ka |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788372988218 |
ISBN: | 83-7298-821-8 |
Data: | 2001-02-02 |
Opis książki:
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą.
Z książki dowiesz się jak:
1. Budować strategię kampanii
2. Planoiwać kampanię
3. Organizować zespół
4. Organizować biuro wyborcze
5. Finansować kampanię wyborczą
6. Przygotowywać materiały wyborcze
7. Zadbać o wizerunek kandydata
8. Przeprowadzić kampanię bezpośrednią
9. Przeprowadzić kampanię pośrednią - medialną
10. Przeprowadzić kampanię ukierunkowaną
11. Przeprowadzić kampanię negatywną
12. Etycznie prowadzić kampanię
"Autor dołożył wielu starań, by poradnik był przystępny, klarowny i ciekawy.
Już lektura pierwszych rozdziałów dowodzi, że to się mu udało".
"Rzeczpospolita", 19.08.2002
"Książka Sergiusza Trzeciaka przedstawia logiczną i systematyczną analizę przebiegu typowej kampanii wyborczej, warunki sukcesu oraz praktyczne rady i wskazówki, jak sprostać jej wyzwaniom".
Prof. Zbigniew Pełczyński
Przewodniczący Stowarzyszenia "Szkoła Liderów"
Oxford, kwiecień 2002
Książka "Kampania wyborcza. Strategia sukcesu. Przewodnik dla kandydatów i sztabów wyborczych" - Sergiusz Trzeciak - oprawa miękka - Wydawnictwo Zysk i S-ka. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2000 r.