Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego
Bogusława Dobek-Ostrowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 190 s. |
Wymiar: | 168x238 mm |
EAN: | 9788322925904 |
ISBN: | 83-229-2590-5 |
Data: | 2005-09-01 |
Opis książki:
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
Kampania zmarnowanych szans – polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku
Książka "Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego" - Bogusława Dobek-Ostrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2005 r.
Spis treści:
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
Kampania zmarnowanych szans – polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku