pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego

Autor książki:

Bogusława Dobek-Ostrowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 168x238 mm
EAN: 9788322925904
ISBN: 83-229-2590-5
Data: 2005-09-01
Cena wydawcy: 15.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
Kampania zmarnowanych szans – polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku

Książka "Kampania wyborcza. Marketingowe aspekty komunikowania politycznego" - Bogusława Dobek-Ostrowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2005 r.

Spis treści:

Wprowadzenie
Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
Kampania zmarnowanych szans – polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku