Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Imponderabilia, pamięć, kultura
Marek P. Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Neriton |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 854 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788375433722 |
ISBN: | 978-83-7543-372-2 |
Data: | 2015-03-13 |
Opis książki:
Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez badaczy z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturowy kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
W tomie pierwszym zostały zamieszczone artykuły dotyczące strategii dyplomatycznej i wojskowej.
Książka "Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 2. Imponderabilia, pamięć, kultura" - Marek P. Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Neriton. Książka posiada 854 stron i została wydana w 2014 r. Cena 56.99 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.