Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia
Marek P. Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Neriton |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 564 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788375432824 |
ISBN: | 978-83-7543-282-4 |
Data: | 2014-02-27 |
Opis książki:
Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.
Książka zawiera artykuły w językach polskim, angielskim, francuskim i rosyjskim.
Książka "Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia" - Marek P. Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Neriton. Książka posiada 564 stron i została wydana w 2013 r. Cena 54.21 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.