pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Neriton
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 564 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788375432824
ISBN: 978-83-7543-282-4
Data: 2014-02-27
54.21 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Na publikację składa się 31 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Francji, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Niemiec, Rosji, Ukrainy, Rumunii, Węgier, Litwy, Włoch i Czech. Ujmują one panoramicznie kontekst strategiczny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX wieku.

Książka zawiera artykuły w językach polskim, angielskim, francuskim i rosyjskim.

Książka "Kampania polska 1939. Polityka - społeczeństwo - kultura. Tom 1. Strategia" - Marek P. Deszczyński, Tymoteusz Pawłowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Neriton. Książka posiada 564 stron i została wydana w 2013 r. Cena 54.21 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.