pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010

Autor książki:

Krystian Daniel

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 366 s.
Wymiar: 155x225 mm
EAN: 9788377804971
ISBN: 978-83-7780-497-1
Data: 2014-03-21
36.29 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990?2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki.

Książka zawiera analizę ?brudnych? metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji.

O książce

Książka "Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010" - Krystian Daniel - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 366 stron i została wydana w 2013 r. Cena 36.29 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.