Tytuł książki:
Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010
Autor książki:
Krystian Daniel
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 366 s. |
Wymiar: | 155x225 mm |
EAN: | 9788377804971 |
ISBN: | 978-83-7780-497-1 |
Data: | 2014-03-21 |
WYPRZEDAŻ NA KONIEC ROKU! 36.29 zł 32.53
Najniższa cena produktu z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 36.29 zł
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 24 h
×
Opis książki:
W dotychczasowych powszechnych wyborach prezydenckich przeprowadzonych w Polsce (1990?2010) kandydaci (oraz ich obozy) z powodzeniem wykorzystywali różne mechanizmy dyskredytacji konkurencji. Każda z elekcji dostarczała wielu pozytywnych i negatywnych emocji towarzyszących licznym wydarzeniom, które wpisały się do historii polskiej polityki.Książka zawiera analizę ?brudnych? metod i technik politycznej rywalizacji wykorzystywanych w trakcie poszczególnych wyborów. Autor dużą uwagę poświęcił przede wszystkim tym mechanizmom dyskredytacji, które zaważyły na wizerunku danego kandydata i wpłynęły na jego wynik wyborczy oraz końcowy rezultat elekcji.
O książce
Książka "Kampania negatywna w polskich wyborach prezydenckich 1990-2010" - Krystian Daniel - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 366 stron i została wydana w 2013 r. Cena 32.53 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.