Tytuł książki:
Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej
Autor książki:
Joanna Ginter
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 122 s. |
Wymiar: | 150x210 mm |
EAN: | 9788378651697 |
ISBN: | 978-83-7865-169-7 |
Data: | 2015-11-03 |
Cena wydawcy: 18.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego - tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.
dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy
Książka "Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej" - Joanna Ginter - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 122 stron i została wydana w 2013 r.