pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej

Autor książki:

Joanna Ginter

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 122 s.
Wymiar: 150x210 mm
EAN: 9788378651697
ISBN: 978-83-7865-169-7
Data: 2015-11-03
Cena wydawcy: 18.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorka nakreśliła w tekście pracy niezwykle bogaty obraz nieodłącznego od współczesnej kultury zjawiska, jakim jest reklama. Jest ona światem alternatywnym współczesnego człowieka, w którym poszukuje on tego, co mu niezbędne do życia i funkcjonowania w społeczeństwie. Ona także staje się jego przewodniczką w świecie chaosu konsumpcyjnego - tak, aby mógł dokonywać właściwych wyborów wśród otaczających go dóbr.

dr hab. Grażyna Sawicka, prof. UKW w Bydgoszczy

Książka "Językowy obraz starości i starzenia się w reklamie telewizyjnej" - Joanna Ginter - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 122 stron i została wydana w 2013 r.